  • Data: 2003-12-07 20:41:05
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bqvhmt$mvg$1@topaz.icpnet.pl...

    > Cytowałem w poście z dnia 3.12.03 godz.14.22. A przepis jest jasny i
    prosty.

    No tak po cichu podejrzewałem, że o tym myślisz. W tak długim wątku po
    prostu nie zauważyłem, że się wypowiedziałeś. Ale znajdź mi w zacytowanym
    przez Ciebie przepisie choćby wzmiankę o opisywanych przez Ciebie
    rewelacjach. Gdzie tam jest napisane, że jak nie powiem, kto jechał
    samochodem, to sam odpowiadam za potrącenie pieszego? Zresztą podany przez
    Ciebie przepis jest tylko podaniem obowiązku. Nie niesie on w sobie wcale
    żadnej sankcji.