  • 1. Data: 2002-09-04 18:36:15
    Temat: Sprawa smiertelnie powazna
    Od: "SNOW" <x...@p...pl>

    Jak w tytule... Mialem sobie taka dzieweczke przez rok rozstalismy sie z jej
    powodu (wybryki, brzydkie zachowania, zdrada...). Wspomniana dziewczyna
    otrzymala kiedys ode mnie telefon gsm w prezencie, a ze troche jest wart
    okolo 1 tys. zlotych totez po rozstaniu postanowilem go odebrac.Jakiez bylo
    moje zdziwienie gdy w drzwiach spotkalem niedoszla tesciowa ktora oburzona
    na to ze przychodze po swoje nie chciala mnie wpuscic i telefonu nie
    wydala...
    Sprawa troche dziecinna, nawet nie zalezy mi na tym azeby go odzyskac, ale
    mimo tego zapytam co z tym fantem zrobic mozna byloby ?

    Dla przeciwnikow moich roszczen dodam argumencik "...facet to swinia"

    Jeszcze jedno pytanko, czy ta grupe da sie czytac przez telefon gsm za
    pomoca wap ?

  • 2. Data: 2002-09-04 18:54:17
    Temat: Re: Sprawa smiertelnie powazna
    Od: "Roy d'Angoulmois" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SNOW" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dla przeciwnikow moich roszczen dodam argumencik "...facet to swinia"
    >
    > Jeszcze jedno pytanko, czy ta grupe da sie czytac przez telefon gsm za

    Sprawa raczej mocno

  • 3. Data: 2002-09-04 18:57:15
    Od: "Roy d'Angoulmois" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dla przeciwnikow moich roszczen dodam argumencik "...facet to swinia"
    >
    > Jeszcze jedno pytanko, czy ta grupe da sie czytac przez telefon gsm za

    Sprawa raczej mocno śmierdząca...
    Roy

  • 4. Data: 2002-09-04 19:49:12
    Od: "SNOW" <x...@p...pl>

    " Smierdzaca..." no nie do konca, czy tylko tyle powiecie. Sandra ty
    przeciez jestes specjalistka od rozwodow ? a moze ktos inny ?

  • 5. Data: 2002-09-04 19:52:26
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    SNOW <x...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > moje zdziwienie gdy w drzwiach spotkalem niedoszla tesciowa ktora oburzona
    > na to ze przychodze po swoje nie chciala mnie wpuscic i telefonu nie

    Moze odebrac, ale tylko w przypadku razacej niewdziecznosci: Art. 898. § 1.
    Darczyńca może odwołać darowiznę nawet już wykonaną, jeżeli obdarowany
    dopuścił się względem niego rażącej niewdzięczności.

    jednak w mysl Art. 899. § 3. Darowizna nie może być odwołana po upływie roku
    od dnia, w którym uprawniony do odwołania dowiedział się o niewdzięczności
    obdarowanego.

    Czyli skoro telefon podarowales rok tomu to zapomnij o nim :P

    > Dla przeciwnikow moich roszczen dodam argumencik "...facet to swinia"

    Nie wszyscy.

  • 6. Data: 2002-09-04 20:27:03
    Temat: Odp: Sprawa smiertelnie powazna
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik SNOW <x...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al5o3g$gu6$...@n...tpi.pl...
    > " Smierdzaca..." no nie do konca, czy tylko tyle powiecie. Sandra ty
    > przeciez jestes specjalistka od rozwodow ? a moze ktos inny ?

    A niby co ma tu Sandra do powiedzenia? przecież nie byli małżeństwem...bo
    wtedy by telefon należałby do prezentów a tego sie nie odbiera ;-))))
    Decydujace znaczenie ma rodzaj przedmiotu i cel, któremu on służy...ponadto
    majatek odrebny stanowia przedmioty nabyte przez dziedziczenie ,zapis lub
    Darowizne ... a ten zwiazek w prawie rodzinnym podpadałby pod
    konkubinat,który nie ma odzwierciedlenia w prawie rodzinnym pozostaje droga
    cywilna...

    hihi ale Ci faceci póki kochaja są gotowi oddać ostatnie skarpetki ;PPPPPP
    dobrze,że nie przyjmuje prezentów od takich :P ;-)))))
    Sandra

  • 7. Data: 2002-09-04 20:27:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dawid W. <h...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:al5o9q$f1h$...@n...gazeta.pl...
    > SNOW <x...@p...pl> napisał(a):

    > Nie wszyscy.

    :-) z tym sie też zgodzę...nie wszyscy

    Sandra

  • 8. Data: 2002-09-04 21:14:19
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

> [...]
    roku
    > od dnia, w którym uprawniony do odwołania dowiedział się o niewdzięczności

    Kiedyś obserwowałem identyczną sprawę tylko tyle , że koleś grał na "dwa
    fronty". Kosztowało go to rozstaniem z dziewczyną a z tą drugą i tak nic nie
    wyszło ale to już OT. Poszedł na policjię i powiedział,że telefon jet jego
    własnością. Policja wezwała dziewczynę i zapytała czy ma taki telefon.
    Odpowiedziała, że tak. Policjiant poprosił o pokazanie i już nie oddał.
    Koleś miał kartę gwarancyjną (przy zakupie na giełdzie nie była wypisana i
    nie było numeru serii) Oczywiście wypisał sobie tę kartę. Prokurator orzekł
    przepadek mienia na rzecz skarbu i taki był finał.
    DD

  • 9. Data: 2002-09-04 21:22:56
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik DarkDaro <D...@e...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:al5svp$ksi$...@n...bsi.net.pl...

    > przepadek mienia na rzecz skarbu i taki był finał.

    i owszem tak też bywa:-)

    Sandra

  • 10. Data: 2002-09-04 21:36:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 4 Sep 2002 19:52:26 +0000 (UTC)), "Dawid
    W." <h...@N...gazeta.pl> był(a) napisał(a):

    >Moze odebrac, ale tylko w przypadku razacej niewdziecznosci: Art. 898. § 1.
    >Darczyńca może odwołać darowiznę nawet już wykonaną, jeżeli obdarowany
    >dopuścił się względem niego rażącej niewdzięczności.

    No rzekłbym, że zdrada jest jakby rażącą niewdzięcznością. Oczywiście,
    jeśli to kobieta zdradza... Bo jeśli facet, to jest to wyłącznie
    nieuprzejmość :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)