    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozdzielność majątkowa a długi firmy męża
    Date: Wed, 14 May 2003 22:12:05 +0200

    Użytkownik Miśka <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9u04n$i2l$...@n...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No, ale przecież firma powstała po wniesieniu rozdzielności, nie przed!

    Ta informacja w pewnym sensie wyjasnia tą sprawę jednak jak udowodnisz ,że
    majątek należy do Ciebie ?? po spisaniu aktu notarialnego nabyte dobra są
    twoim majątkiem ale będziesz musiała komornikowi wykazać ,że właśnie ze
    zostały zakupione po spisaniu powyższej umowy notarialnej

    > chyba logiczne, że nie dotyczy majątku zakupionego wcześniej.

    oczywiście , że logiczne jesli będziesz wstanie wykazac j.w

    Druga rzecz,
    > jak wygląda taka egzekucja, na jakiej zasadzie jest ustalane, co należy do
    > mnie, a co do męża, jeżeli oboje nie możemy przedstawić żadnych rachunków?

    chyba to logiczne ,że ja muszę wykazac ,ze rzecz należy do mnie przy
    wspólnym zamieszkiwaniu i dokonanym wyłączeniu ustroju wspólności
    zastępując go rozdzielnością majątkową , umowa notarialna powinna
    odpowiedzieć w swojej treści na wiele nurtujących Cię pytań

    Sandra