eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdp: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku › Odp: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    From: JaMyszka <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    Date: Fri, 29 Apr 2011 05:52:05 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 27 kwietnia 2011, 20:48:22 UTC+2 użytkownik Andrzej Ława napisał:
    > Niby które?

    No, nie napinaj się tak;)
    Ja też potrzebowałam czasu, by przyswoić sobie emoty;p Bo przecież nie ja je
    wymyśliłam;p

    > Bzdura.

    Bzdura nie bzdura, ale od wygranej masz 10% podatku, a tu człowiek się napracuje i z
    oprocentowania obrotówki ściągają mu bez mała 30%;p

    > I ten wywód ma dowodzić teorii, że lepiej jest wszystko przeputać potem
    > szukać w panice kilku tysięcy (metoda inicjatorki wątku) czy że lepiej
    > zapłacić z góry i niech sobie dostawca mediów więcej zarobi (metoda
    > jednego z uczestników wątku)?

    Ten wywód dowodzi, że każdy ma prawo wyboru co do dysponowania kwotą przed terminem w
    którym winien ją oddać - jak przewidywała to umowa. A jeśli ktoś ma ciągotki w stronę
    komunizmu, to łatwiejsza będzie emigracja do odpowiednich krajów, niż przeprowadzenie
    rewolucji w naszej Ojczyźnie.
    Bo coś mi się widzi, że i Ty byś nie poszedł na barykady.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM