  • 1. Data: 2002-01-25 01:54:10
    Temat: Prawo KARNE - pytanie
    Od: "Ralfi1" <R...@g...pl>

    Witam!
    Sprawa jest poważna. Dwa lata temu brałem udział w bójce i zostałem za to
    skazany (wyrok w zawieszeniu) [spowodowanie jakiejś niezdolności pow. 7
    dni]. nie myślcie sobie, że jestem jakimś dresem czy coś... Po prostu się
    zdarzyło (koleś się potknął i złamał sobie nogę).
    Wszystko było w porządku do ... wczoraj.
    Byliśmy z kumplami do knajpy opijać, to że mojemu przyjacielowi urodził się
    wczoraj synek. Spotkaliśmy tam niestety (a może raczej to on nas tam
    spotkał) zwaśnionego, pijanego, naspeedowanego dupka, który od samego
    początku nas prowokował. Gdyby nie właściciel, który jego powstrzymywał, do
    bójki doszłoby już w środku.
    Oto kilka faktów:
    - jest mnóstwo świadków na to, że to on prowokował, doskakiwał do nas i
    czekał aż wyjdziemy
    - w środku najpierw zaczepił, a później uderzył świeżo upieczonego ojca
    - gdy już wychodziliśmy, to przytrzymywany przez właściciela uderzył mnie
    - w knajpce mi groził i wykrzykiwał, że "dzisiaj mnie zabije" itp., (w
    stosunku do mnie był najbardziej agresywny)
    - jest mnóstwo świadków na to, że ja z tej ekipy zachowywałem się
    najspokojniej i próbowałem uspokajać prowokowanych kumpli
    - już na zewnątrz, doleciał do mnie wykrzykując do mnie, że "mnie zabije"
    itp.
    - W WALCE "NA SOLO" ZŁAMAŁEM MU NOS I POWAŻNIE OBIŁEM RYJ.
    - Okazałe się, że koleś był chory na serce i zabrała go karetka. Leży w
    szpitalu z gębą nie do poznania i nie wygląda na to żeby jutro wyszedł.
    Zaznaczę jeszcze, że na wszystko jest mnóstwo świadków, którzy będą
    zeznawali na moją korzyść.
    CZY TERAZ MI GROZI WIĘZIENIE?

    Proszę o jak najszybszą odpowiedz, bo nie zasnę....
    Pozdrawiam,

    --
    Ralfi

    r...@g...pl

  • 2. Data: 2002-01-25 01:59:54
    Temat: Re: Prawo KARNE - pytanie
    Od: "Ralfi1" <R...@g...pl>

    Dodam jeszcze, że nie było policji, więc nie byłem badany na zawartość
    alkoholu we krwi.
    Mam 24 lata.

    --
    Ralfi

    r...@g...pl

  • 3. Data: 2002-01-25 10:34:47
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2002 02:54:10 +0100, "Ralfi1" <R...@g...pl> wrote:

    >- W WALCE "NA SOLO" ZŁAMAŁEM MU NOS I POWAŻNIE OBIŁEM RYJ.
    >....[ciach]....

    Bosze....

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \_____ b...@g...org ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \___ http://www.divx.com.pl ___/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \_ http://www.grudziadz.org _/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 4. Data: 2002-01-25 11:18:40
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    głupota kosztuje więc lepiej idź na ugodę z gościem zapłać
    mu parę tysiączków, wyślij stara do jego starej, no chyba,
    że nie byleś w woju to jeszcze tam możesz spieprzyć
    W inny układzie czeka Cię z 3 latka w kurorcie.
    A to, że masz świadków (tylko na co :( ) wcale nie ratuje
    Ci dupy, Ty go pobiłeś, a nie on Ciebie,
    Od tego masz Policję aby Cie chroniła ( :-))))) )
    jak pacjent był aresywny

    Pzdr

  • 5. Data: 2002-01-25 11:27:05
    Od: "Maciek Leszczynski" <m...@w...pl>

> [...]
    > Ci dupy, Ty go pobiłeś, a nie on Ciebie,
    > Od tego masz Policję aby Cie chroniła ( :-))))) )

    chyba sobie zartujesz?! wiedzialem ze Polska to kraj nie calkiem normalny ale zeby az
    tak?
    mi ostatnio ktos przystawil pistolet do glowy - mialem sie nie bronic i nie zdzielic
    go w glowe?
    jakby mi pomogla policja w takiej sytuacji skoro moglbym byc martwy? a jezeli facet
    dodatkowo bylby
    pijany to jest wielce prawdopodobne ze uzylby broni...

  • 6. Data: 2002-01-25 11:41:12
    Temat: Odp: Prawo KARNE - pytanie
    Od: "HaNisia" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maciek Leszczynski <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2rfms$2e1$...@n...onet.pl...

> [...]
    jezeli facet dodatkowo bylby
    > pijany to jest wielce prawdopodobne ze uzylby broni...

    Witam !
    Zdaje sie , ze Twoja sytuacja jest inna , Ty możesz oczywiscie stosowac
    obrone konieczna , art 25 kk
    Pozdrawiam
    Hania

  • 7. Data: 2002-01-25 11:43:49
    Od: "Maciek Leszczynski" <m...@w...pl>

    > Zdaje sie , ze Twoja sytuacja jest inna , Ty możesz oczywiscie stosowac
    > obrone konieczna , art 25 kk

    dzieki za wyjasnienie. jeszcze raz przeczytam uwaznie post ktory zapoczatkowal watek.
    Pozdrawiam :-)

  • 8. Data: 2002-01-25 11:48:59
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "Maciek Leszczynski" <m...@w...pl> naspiał(a):

> [...]
    facet dodatkowo bylby
    > pijany to jest wielce prawdopodobne ze uzylby broni...

    Chyba jesteś w stanie zauważyć różnicę między wyjściem z agresywnym gościem na
    zewnątrz knajpy "na solo", żeby mu "rozwalić ryj" i złamać nos a obroną
    człowieka z pistoletem przy skroni.

    pozdrawiam
    thewind

  • 9. Data: 2002-01-25 12:02:29
    Od: "Maciek Leszczynski" <m...@w...pl>

    > Chyba jesteś w stanie zauważyć różnicę między wyjściem z agresywnym gościem na
    > zewnątrz knajpy "na solo", żeby mu "rozwalić ryj" i złamać nos a obroną
    > człowieka z pistoletem przy skroni.

    masz racje. juz napisalem w innym poscie ze przeczytam jeszcze raz uwaznie post ktory
    zaczal watek:-)

  • 10. Data: 2002-01-25 14:30:05
    Od: fox <f...@i...pl>

    In article <1...@n...onet.pl>, t...@p...onet.pl
    says...

> [...]
    > zewnątrz knajpy "na solo", żeby mu "rozwalić ryj" i złamać nos a obroną

    skoro tego chcial... ;)
    tak wlasciwie, skoro "wrogowie" uzywaja niecywilizowanych srodkow
    przekazu wyznawanych przez siebie wartosci, wydaje mi sie, ze stosowne
    byloby wprowadzenia w tej materii rownouprawnienia. w koncu nie zawsze
    mozna czekac 3 minuty na policje. ;>

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==