    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pozbawienie praw rodzicielskich
    Date: Thu, 20 Jun 2002 21:50:17 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@teatral.abc.net.pl

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > dokładnego czytania:)))

    O alimentach nigdzie nie napisales, oprocz tego, ze grozi Ci nimi byla zona.
    Co do wolnych zwiazkow... To z tego co widze w praktyce poki Twoja byla nie
    zalegalizuje swojego zwiazku to bedzie miala nikle szanse na to, ze sad
    pozwoli "adoptowac" corke jej konkubentowi.

    Nie emocjonuje sie... ale po kilku latach takiego "gibania sie" przynajmniej
    od strony praktycznej (nie prawnej) wiem co i jak...

    P.S. Tnij cytaty :))

    Kania