    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Oszustwo !?
    Date: Wed, 23 Apr 2003 23:24:42 +0200

    Użytkownik Sebek <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b86v5j$o97$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a jeżeli ten ktoś wykupił mieszkanie posługując się takimi dokumentami to
    > czy nie zachodzi tu dziwna sprawa, tzn. osoba która wykupiła mieszkanie
    > teoretycznie jest osobą inną (inna data urodzenia) niż ta która miała
    prawo
    > wykupu (zbieżność imienia i nazwiska)???

    Wiesz, o ile czynnosc prawna nie jest dotknieta innymi wadami ( art. 82,
    83 ), to wg. mnie jest wazna. Fakt, ze ktos zmienia swa date urodzenia nie
    znaczy wcale, ze podaje sie za inna osobe. Szczerze mowiac nawet nie bardzo
    umiem to podciagnac pod jakikowliek paragraf. Faktem jest, ze to dziwne,
    szczegolnie, ze kupno nieruchomosci moze nastapic jedynie w formie aktu
    notarialnego - notariusz nie sprawdzil jego dowodu?

    Depi.