    From: "Adam" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Odp: Odp: Odp: Mondraliński ZUS
    Date: Mon, 17 Mar 2003 17:01:33 +0100

    Użytkownik Artur Golanski <A...@w...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
    .

    > P.S. Wczesniej pisałeś o netykiecie. Zwracałam ci uwagę, że
    > niepotrzebnie generujesz kolejne wątki ( 14.03 Odp: [drugi], znów
    > 14.03 Odp: Odp: [trzeci] i 17.03 Odp: Odp: Odp: [czwarty]) i cóż ?
    > I nic ! Widać łatwiej ci jest pisać o czymś niż to coś stosować.
    >
    > Artur Golański

    Odnosnie powyzszych stwierdzen nie bede sie powtarzal bowiem wyjasnilem to w
    innym poscie.Natomiast odnosnie nietykiety to nie ja zaczalem ten temat
    poruszac i nie bede Ci wypominal ile wygenerowales po swoim EOS-sie
    kolejnych watkow.Czyzbys nalezal do tej grupy ludzi ktorzy czyje widza pod
    lasem a swojego nie potrafia dostrzec pod nosem ? Na potwiedzenie tego
    zacytuje fragmenty jednego z postow:

    "> > Na jakiej podstawie ? Był taki zapis w zawartej umowie ?
    > Konkretnie gdzie byl ten zapis ?
    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie."

    Zaznaczam tutaj ze Ty zwrociles mi uwage i w tym samym poscie na moje
    pytanie:

    "> Jednoznacznie tak nie okreslilbym tego.A gdzie w umowie pomiedzy ZUS a
    > Platnikiem istnieje zapis ze spoznienie sie z platnascia skladek dwa lub
    > trzy dni powoduje zerwanie umowy ??

    odpowiedziales:

    "A może Sejm to zrobił ?"

    No i przygadal kociol garnkowi:-))).Uwazam ze nie tylko nietykieta ale
    zwyczajne dobre zachowanie nakazuje ze jesli zwracasz komus uwage na jego
    nie wlasciwe Twoim zdaniem jego zachowanie to przynajmniej sam nie zachowuj
    sie identycznie.A Ty zwracasz mi uwage ze nie odpowiada sie pytaniem na
    pytanie i w tym samym poscie odpowiadasz mi pytaniem na moje pytanie.O czym
    to moze swiadczyc ?
    Pozdrawiam
    Adam