  • Data: 2003-02-12 12:13:20
    Temat: Odp: Niezly pomysl :-/
    Od: "Tomasz Leszczyński" <t...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dan <d...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2da2b$bv5$...@a...news.tpi.pl...

    > Wydawalo mi sie, ze juz da sie zidentyfikowac wszystkie polaczenia
    > lacznie z dynamicznie przydzielanym IP ??

    No a z wyjatkiem na przyklad numerow za maskarada :-) Ale mi raczej chodzilo
    o identyfikowanie w sensie osoby...nie da sie jak sie osoba uprze :-)
    Operator mysle, nie powinien pozwalac anonimowym osobom na wysylanie SMS
    albo umozliwiac (co wydaje mi sie lepsze) uzytkownikom telefonow decydowac w
    jakim zakresie beda takie anonimowe SMS'y przyjmowac.

    W jakiejs tam sprawie operator poradzil uzytkownikowi, ze moze zablokowac
    przyjmowanie SMS'ow z Internetu. Hmm...niby prawda.

    > Pozdrawiam
    > Dan

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski