  • 1. Data: 2002-07-01 20:01:25
    Temat: Maxymalna stawka alimentow na dwojke dzieic???
    Od: "Bercik" <a...@i...pl>

    No wlasnie.. czy jest to jakos ustalone??? procentowo? w zaleznosic od
    moich dochodow czy jak?
    Ile maxymalnie moglby mi zasadzic sad na dwojke dzieci alimentow, jezeli
    moje dochody to okolo 1300 zlotych netto.

    --
    pozdrawiam serdecznie,
    Alberto

  • 2. Data: 2002-07-01 20:05:41
    Temat: Re: Maxymalna stawka alimentow na dwojke dzieic???
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Bercik" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Ile maxymalnie moglby mi zasadzic sad na dwojke dzieci alimentow, jezeli
    > moje dochody to okolo 1300 zlotych netto.

    Alimetny nie zależą tylko od wysokości dochodów ojca. Jest to o wiele za
    mało danych, aby podać górną granicę. Ale w ekstremalnych warunkach mogłoby
    to wynosić nawet 1100 PLN.

    Pozdro
    MAX

  • 3. Data: 2002-07-01 20:33:48
    Temat: Odp: Maxymalna stawka alimentow na dwojke dzieic???
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afqd0r$80q$...@n...onet.pl...

    > Alimetny nie zależą tylko od wysokości dochodów ojca. Jest to o wiele za
    > mało danych, aby podać górną granicę. Ale w ekstremalnych warunkach
    mogłoby
    > to wynosić nawet 1100 PLN.

    A jakie to ekstremalne warunki? :-)

    Sandra

  • 4. Data: 2002-07-01 21:06:42
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afqd0r$80q$...@n...onet.pl...

    > mogłoby
    >
    > A jakie to ekstremalne warunki? :-)

    Chore dzieci, niewykorzystywanie swoich możliwości zarobkowych przez
    zobowiązanego, możliwości majątkowe umożliwiające ponoszenie takiego
    ciężaru...
    Trochę fantazji :-)

    Pozdro
    MAX

  • 5. Data: 2002-07-02 05:07:06
    Od: "jpiw" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Alimetny nie zależą tylko od wysokości dochodów ojca. Jest to o wiele za
    > mało danych, aby podać górną granicę. Ale w ekstremalnych warunkach

    Mnie na dwójkę dzieci zasądzono 1200 PLN w chwili, gdy nie miałem majątku,
    nie miałem żadnych dochodów, wyszedłem właśnie ze szpitala po drugim zawale
    i byłem w trakcie leczenia nerwicy depresyjnej. Żona w tym czasie zarabiała
    6000 PLN miesięcznie, dzieci były zdrowe... To zasądził sąd, który mi
    "gratulował, że jestem zdrowy psychicznie".... :)

    pozdr.
    Jacek

  • 6. Data: 2002-07-02 06:01:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afqggb$fa7$...@n...onet.pl...
    > Trochę fantazji :-)

    Mój panie fantazje to ja mam ho ho :-)
    Ale stan faktyczny też mi jest znany. I nie przesadzajmy. A też wiem,że
    wielu migających się bardzo stara by wprowadzić sąd w błąd. Przy zdrowych
    relacjach między stronami dochodzi do ugody sądowej.

    Sandra

  • 7. Data: 2002-07-02 06:07:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jpiw <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afrcr2$mfi$...@n...tpi.pl...

> [...]
    zawale
    > i byłem w trakcie leczenia nerwicy depresyjnej.

    Czy chcesz powiedzieć,że przed pójściem do szpitala nie pracowałeś? Nie
    miałeś żadnych dochodów? eh

    Żona w tym czasie zarabiała
    > 6000 PLN miesięcznie, dzieci były zdrowe... To zasądził sąd, który mi
    > "gratulował, że jestem zdrowy psychicznie".... :)

    To chyba nic zdrożnego by sąd się cieszył,że jedna duszyczka uratowana
    co?:-)
    Ale powiem Ci wprost. Z twoich postów wynika,że wcale nie byłeś taki
    cichutki na rozprawach.Podejrzewam,że chciałeś sądowi udowodnić swoje
    mądrości i to w sposób przeginający. A tu Ci się przytrafiło,że ktoś nie
    zwracał uwagi na twoje złośliwości i tym samym potraktował cie zgodnie z
    prawem.

    Tak bywa,że np. w życiu ktoś jest pewny siebie a i tym samym zastrasza
    swojego partnera wtedy taka osoba sobie myśli,że nie ma nikogo na świecie
    kto by pokonał złośliwości danej osoby, że na takiego nie ma mocnych i tu
    rodzi się tragedia rodzin. A tu ups a jednak jest ktoś kto utrze nosa i coś
    mi się wydaje,że w podobnej sytuacji znalazła się twoja rodzina.Ale to tylko
    moje przypuszczenia ty wiesz to lepiej.

    Sandra

  • 8. Data: 2002-07-02 06:30:26
    Od: "jpiw" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afrfsn$79l$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    coś
    > mi się wydaje,że w podobnej sytuacji znalazła się twoja rodzina.Ale to

    Chciałem Ci delikatnie zwrócić uwagę, że sądy są od wymierzania
    sprawiedliwości, a nie od ucierania komuś nosa. Sąd winien w swoich
    decyzjach kierować się faktami, a nie osobistym stosunkiem do stron. Zresztą
    to nie było zasądzenie (pardon, źle się wyraziłem), lecz zabezpieczenie na
    okres postępowania. Złożyłem zażalenie i decyzja została uchylona, jak
    zresztą wszystkie inne decyzje tej pani.
    Wiesz tak samo dobrze jak ja, że sądy rodzinne są zdominowane przez kobiety
    i jak faceci w tych sądach są traktowani.

    A tak na marginesie:
    Ludzie są raczej dobrzy niż źli, i w gruncie rzeczy nie o to chodzi. Ale nie
    wiedzą w mniejszym lub w większym stopniu; jeśli zaś mowa o tym, co nazywa
    się cnotą lub występkiem, najbardziej rozpaczliwym występkiem jest
    niewiedza, która mniema, że wie wszystko... [Albert Camus]

    pozdrawiam
    Jacek

  • 9. Data: 2002-07-02 11:12:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jpiw <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afrhna$gbp$...@n...tpi.pl...

    > Chciałem Ci delikatnie zwrócić uwagę, że sądy są od wymierzania
    > sprawiedliwości, a nie od ucierania komuś nosa

    Miałam na myśli twoja grzywnę :-) tu utarcie nosa było tak myśle:-) za
    całokształt zachowania na sali.

    Sandra również Cię pozdrawia i kończy dyskusje.Wiesz lepiej co sie stało na
    sali i czy grzywna była tak na prawde zasadna. Skoro nie to sie zażalisz.

  • 10. Data: 2002-07-02 18:57:53
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    Przy zdrowych
    > relacjach między stronami dochodzi do ugody sądowej.

    Przy zdrowych relacjach sprawa nie trafia do sądu :-)

    Pozdrawiam,
    MAX