    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: MPK-Lublin
    Date: Thu, 22 Jan 2004 22:06:26 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bupc8f$qqo$...@n...news.tpi.pl...
    > rzeszowskim
    >
    > Z tego co dotychczas czytalem to najbardziej chamscy i aroganccy są
    > pasażerowie - działania słuzb kontrolnych MPK są niejako reakcją na takie
    > nie inne postawy pseudopasażerów.

    Znac ze nie czytujesz naszej prasy lokalnej np. :), co zreszta zrozumiale.
    Jak zaczniesz bedziesz mial dysonans poznawczy.
    Poza prasa zreszta nie widze na rynku ksiegarskim innej pozycji na ten
    temat, wiec nie wiem co moze oznaczac
    "co dotychczas czytalem".

    Slowa pseudopasazer nie rozumiem, czy to moze oznaczac ze
    przystapienie do umowy adhezyjnej przewozu moze byc pozorne ? ;)

    pozdrawiam
    mdr