  • Data: 2002-11-05 00:29:12
    Temat: Odp: Komornik
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):

    > Jak ja myślę to nieważne, istotne jak jest :)
    > O ile pamiętam to jakieś wątpliwości były... ale na czym się skończyło
    > nie wiem

    zabezpieczyć można roszczenia pieniężne jak i niepieniężne np. poprzez
    zajęcie ruchomości, wynagrodzenia pracę, obciążeniu nieruchomości hipoteką,
    zakaz sprzedaży samochodu, a na mocy art.300 k.k. odpowiada osoba,która
    udaremnia wykonanie orzeczenia sądu lub innego organu państwowego
    np.ZUS,US,UC,prokuratury,komornika a tym samym doprowadza do uszczuplenia
    ,udaremnienia zaspokojenia wierzyciela...tak takie zabezpieczenie a
    następstwem może być ukaranie dłużnika ,któremu zabezpieczono np.
    samochód,dom a on sie tego wyzbył szkodząc tym samym wierzycielowi...

    Sandra