  • 11. Data: 2004-06-19 07:41:57
    Temat: Odp: Jak spowolinic otwarcie sklepu
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik SQLwysyn <s...@w...pI> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cb0ic9$nb6$...@m...aster.pl...

    > Użytkownik "Łukasz B." <a...@p...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:cavj1i$481$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > . przyslac al - Kaide
    > . wyslac waglika
    > . zamówic ludzi z 'miasta' by obili wlascicielowi morde
    > . podpalic
    >
    > Przede wszystkim polecam jednak udac sie do psychoanalityka w celu
    > wyleczenia z bezinteresownej zawisci.

    Smialbym zaryzykowac stwierdzenie ze zawisc rzadko kiedy jest
    bezinteresowana,
    a w tym przypadku raczej napewno jest interesowna.

    pozdrawiam
    mdr

  • 12. Data: 2004-06-19 07:45:19
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik - praca <r...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:cb0lb7$fqu$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Łukasz B." <a...@p...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:cavj1i$481$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > A dlaczego chcesz to robić? Bo może masz prawo do tego i da się to jakoś
    > załatwić zgodnie z prawem.

    Dolaczajac do przedmowcy; jesli znasz branze poszperaj w przepisach
    administracyjnych ktore reguluja dany typ
    dzialnosci np. sanit-epid. Jesli firma ktora sie otwiera narusza prawo,
    otwiera bez wymaganych zezwolen itd. to dzialal
    (UM,UW,prasa).

    mdr

  • 13. Data: 2004-06-19 08:14:54
    Temat: Re: Jak spowolinic otwarcie sklepu
    Od: "Łukasz B." <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cb0lb7$fqu$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Łukasz B." <a...@p...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:cavj1i$481$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > A dlaczego chcesz to robić? Bo może masz prawo do tego i da się to jakoś
    > załatwić zgodnie z prawem.

    do tego apteke ktora jest w sasiedzcie tej nowo otwirajacej sie ma
    remontowany dojazd , cale skrzyzowanie jest remontowane, i dlatego szukam
    sposob aby opoznic otwarcie tej apteki jak najbardziej , przynajmniej do
    ukonczenia remontu infrastruktory wokol apteki

    >-Zagraza porzadkowi publicznemu, moralnosci, lamie prawo (nawet in spe) ,
    >czy boimy sie konkurencji ?

    boimi sie konkurencji
    dlaczego poniewaz mnie nie stac na sprzedazy lekow po 1 gorsz
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    >moralnosc- coz nie ma kontroli nad sprzedaz lekow, a jezeli mgr sie nie
    zgadza na to-to wylatuje albo przyjdzie kontrola to odpowiada za to mgr a
    nie siec ( i tez wylatuje )

    >-Smialbym zaryzykowac stwierdzenie ze zawisc rzadko kiedy jest
    >bezinteresowana,
    >a w tym przypadku raczej napewno jest interesowna.

    tu nie chodzi o zawisc tu chodzi o kase !!!!!!!!!!

[...]

    staram sie staram, ale myslalem ze moze ktos podpowie cos konkretnego

    ................ a reszcie przedmowcow powiem krotko:
    JAK NIE WNIOSICIE NIC KONKRETNEGO TO PROSZE O NIE ODZYWANIE SIE
    !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 14. Data: 2004-06-19 08:16:33
    Od: "Łukasz B." <a...@p...com.pl>

    czy sklepy ktore sasiaduja moga jakos wplynac na termin otwarcia ??

  • 15. Data: 2004-06-19 08:18:16
    Od: "Łukasz B." <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 18 Jun 2004 22:21:28 +0200, Łukasz B. naskrobał(a):

    > nie ma jak 'zdrowa' konkurencja aptek :D
    co Ty wisz o panujacej konkurencji miedzy aptekami, jezeli nie dzialasz w
    tym srodowisku to nie odzywaj sie !

  • 16. Data: 2004-06-19 08:29:15
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Łukasz B. <a...@p...com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:cb0sr7$sos$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > wiadomości news:cb0lb7$fqu$1@news.onet.pl...

    > boimi sie konkurencji
    > dlaczego poniewaz mnie nie stac na sprzedazy lekow po 1 gorsz

    I to sa argumenty wg. Ciebie?
    Pusc totolotka, moze wygrasz kase..

    > staram sie staram, ale myslalem ze moze ktos podpowie cos konkretnego

    Prosze bardzo: duzy lotek: 15, 23, 33, 35, 39, 40

    > ................ a reszcie przedmowcow powiem krotko:
    > JAK NIE WNIOSICIE NIC KONKRETNEGO TO PROSZE O NIE ODZYWANIE SIE
    > !!!!!!!!!!!!!!!!

    A Twoje pytanie bylo konkretnie zadane? Nie..a jego sforumulowanie
    sprowokowalo posty o wiadomej tresci.

    pozdrawiam
    mdr

  • 17. Data: 2004-06-19 08:34:54
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Łukasz B." <a...@p...com.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb0st2$g7a$1@atlantis.news.tpi.pl

    > co Ty wisz o panujacej konkurencji miedzy aptekami, jezeli nie dzialasz
    > w tym srodowisku to nie odzywaj sie !

    Co Ty "wisz"(?) o poprawnym pisaniu postów.?
    Nie "wisz" nie pisz lub skorzystaj z instrukcji
    i nie rób takiej sieczki w postach.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Niezliczony jest ród głupców.

  • 18. Data: 2004-06-19 08:56:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Smialbym zaryzykowac stwierdzenie ze zawisc rzadko kiedy jest
    > bezinteresowana,
    > a w tym przypadku raczej napewno jest interesowna.

    Bardzo sluszna uwaga. Uzylem machinalnie i nieadekwatnie stałego zwrotu
    frazeologicznego.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2004-06-19 10:19:53
    Od: "Łukasz B." <a...@p...com.pl>

    dobra koniec dyskusji , dziekuej za okazana pomoc

  • 20. Data: 2004-06-19 15:39:55
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    znam jeden sposob w 100% legalny o 100% pewny, rusz glowa sam sie domyslisz.

    a ci wszyscy co pisza o moralnosci itepe pierdoly nigdy nie mieli wlasnego
    biznesu i jestem pewien, ze gdyby byli na twoim miejscu zapomnieliby o tych
    wielkich slowach ktore tutaj teraz pisza.

    EOT z mojej strony