  • 31. Data: 2004-06-22 20:08:31
    Temat: Re: Jak spowolinic otwarcie sklepu
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    h...@W...pl news:cb1mto$oav$1@nemesis.news.tpi.pl

    > a ci wszyscy co pisza o moralnosci itepe pierdoly nigdy nie mieli
    > wlasnego biznesu i jestem pewien, ze gdyby byli na twoim miejscu
    > zapomnieliby o tych wielkich slowach ktore tutaj teraz pisza.

    Niektorzy maja, ale nie wszyscy patrza tylko na forse.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 32. Data: 2004-06-23 08:33:13
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    HardwireD wrote:
    > a ci wszyscy co pisza o moralnosci itepe pierdoly nigdy nie mieli
    > wlasnego biznesu i jestem pewien, ze gdyby byli na twoim miejscu
    > zapomnieliby o tych wielkich slowach ktore tutaj teraz pisza.

    Ja też mam własny biznes, i powiem Ci, że jest grupa sku*ow,
    którzy tylko patrzą jak zrobić w bambuko swoją konkurencję,
    kontrahentów, klientów i Urząd Skarbowy na początku.

    Ale jest też grupa ludzi uczciwych. Nie spotkałeś?
    No cóż, masz pecha.
    Syndrom "I see dumb people all around me"?

    RobTM:)
    --
    - I tak własnie, synku, działa silnik rakietowy.
    - Tato, a dlaczego jak smok zieje ogniem, to nie leci do tyłu?