    From: "Beata:-)" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Dowod osobisty
    Date: Sun, 6 Apr 2003 09:15:46 +0200

    Użytkownik Dawid Gocel <d...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6oann$umd$...@s...futuro.pl...
    > Witam !
    > Male opoznienie w stosunku do reszty postow, ale mysle, ze to wyjasnie.
    Tak
> [...]
    > te 5 pln (chyba), ustalone przez odp. organa (czyt, politykow) i dostaje
    go
    > spowrotem. Jezeli bez oplat chce ktos zatrzymac stary dowod i nie chce w
    nim
    > dziruek itp itd, to podaje powod wymiany: utrata- tak czy siak musi
    > zaplacic, wiec wszystko jedno. Oczywiscie poslugiwanie sie tym starym
    > dokumentem jest raczej malo zgodne z prawem.
    > Pozdrawiam
    > Connor
    >

    > wlasciwie nie wiem co wyciciac wiec zostawilam wszystko.
    Ja zmienialam dowod, bo zmienilam miejsce zameldowania, wiec musialam to
    zrobic, zaplacilam 30 zl, czekalam miesiac na odbior, no a jak odbieralam to
    pani nawet nie chciala mojego starego dowodu, ani przedziurkowac, ani go
    zobaczyc, no nic, nawet o nim nie wspomniala.Dala mi nowy dowod, podpisalam
    papierek i tyle.Oczywiscie wole sie poslugiwac nowym dowodem, chociaz stary
    tez sie przyda, skoro sa dzieci wpisane......albo lepeij uzyje do tego
    legitymacji.
    takze ta Twoja wersja sie jakso nie zgadza, no chyba ze kazde wojewodztwo ma
    inne przepisy, co nie sadze:-)
    pozdrowka
    Beata