  • 1. Data: 2004-02-17 02:18:47
    Temat: Co moze komornik?
    Od: "pmlb" <p...@i...pl>

    Witam.
    Jak w temacie w sprawie komornika.
    Mam dlug alimentacyjny, przez ok rok czasu alimenty byly placopne z funduszu
    alimentacyjnego. Czy jak zaczne teraz placic alimenty, to pojda one w
    calosci na zwrot tych dlugow, czy beda placone osobie ktora o te alimenty
    wniosla?
    Nie placilem alimentow nie dlatego, ze nie chcialem ale z braku pracy....
    Czy jak zaczne placic male raty, powiedzmy po 10-50 zl na miesiac to bedzie
    to ok? (na wiecej nie jestem fizycznie w stanie!)
    Czy osoba na ktora place alimenty, moze pozwac do takiego placenia mojego
    ojca.. ktory pobiera emeryture w wysokosci 800 zl?!
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-18 02:38:37
    Temat: Odp: Co moze komornik?
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik pmlb <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c0rtr6$4an$...@i...gazeta.pl...
    > Czy osoba na ktora place alimenty, moze pozwac do takiego placenia mojego
    > ojca.. ktory pobiera emeryture w wysokosci 800 zl?!

    owszem moze pozwac dziadkow

    Sandra