    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Ceny ksero w Archiwach Państwowych
    Date: Wed, 20 Aug 2003 23:59:27 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhvqj7$qv3$...@f...acn.pl...

    > A to co opisales, to nie sa przypadkiem praktyki monopolistyczne? Chodzi
    > nawet o samo 2 zl.
    >
    > pozdrawiam
    > Merlin

    monopolista ...coz to nie jest monopolista, bo nikt inny nie moze zaoferowac
    takiego samego towaru.
    To mi przypomina troche sytuacje z dostepem do archiwow TVP, ktore (cos mi
    sie obilo o uszy)
    maja byc (chyba nieodplatnie) udostepniane prywatnym telewizjom, z racji
    tego, iz one archwiow wczesniej miec
    nie moglby, bo ich nie bylo.
    Wg. mnie zarzut niekonstytucyjnosci jest do obronienia, ale niekoniecznie w
    oparciu o same zlamanie zasady rownosci (TK wymaga podobno by zawsze powolac
    tez inny artykul, nie uznajac wnioskow opartych wylacznie na nim)

    pozdrawiam
    mdr