eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa uznania reklamacji - między firmami › Odmowa uznania reklamacji - między firmami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!e24g2000vbe.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    From: Czarek <4...@g...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odmowa uznania reklamacji - między firmami
    Date: Wed, 28 Jan 2009 01:54:38 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <5...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.37.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1233136479 30669 127.0.0.1 (28 Jan 2009 09:54:39 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Jan 2009 09:54:39 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e24g2000vbe.googlegroups.com; posting-host=212.76.37.214;
    posting-account=albJdAkAAAAgmkoB8EKmujyAMyfKbMeD
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.9)
    Gecko/20071025 Firefox/2.0.0.9,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:573577
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest sobie Wydawnictwo, które zleciło Drukarni druk książki, w
    określonym nakładzie. Nakład dotarł do Wydawnictwa, po pobieżnym
    sprawdzeniu wszystko wydawało się w porządku. Wydawnictwo rozprowadza
    te książki i nagle okazuje się, że klient przychodzi z reklamacją -
    część stron, powiedzmy 16, w książce jest niezadrukowana. Wydawnictwo
    oczywiście wymienia klientowi książkę na dobrą. Po jakimś czasie
    przychodzi kolejny zwrot, następuje wymiana itd., aż do wyczerpania
    nakładu. Po zakończeniu sprzedaży Wydawnictwo stwierdziło, że posiada
    xx książek z częścią stron niezadrukowanych.

    Od chwili otrzymania nakładu minęły 3 lata, od ujawnienia wady niecałe
    2. Wydawnictwo zwróciło się do Drukarni z reklamacją, prosząc o
    odebranie książek i zwrot pieniędzy. Drukarnia nawet nie raczyła się
    odezwać, za to poszczuła Wydawnictwo Prawnikiem, który zaczął stosować
    klasyczne uniki i rozmydlanie sprawy.

    Wydawnictwo chce wystąpić do Sądu. Czy ktoś może poradzić, jak
    najlepiej to zrobić? Przede wszystkim który sąd, czego się domagać,
    jak sformułować pismo?

    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1