  • 1. Data: 2009-10-29 21:48:51
    Temat: Odliczanie VATu od paliwa.
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Chcę kupić auto ciężarowe (Citroen C15) wyprodukowane w 1998r. Auto jest
    zarejestrowane jako ciężarowe. Sprzedający nie może znaleźć homologacji
    na nie. Czy po kupnie mogę odliczać spokojnie VAT od paliwa?
    Czy w dowodzie muszę mieć VAT-1 wbiy? Jeśli tak, to co trzeba zrobić,
    żeby go wbić, jeśli auto nie ma tego?

    pozdr.
    stebi

  • 2. Data: 2009-10-30 10:15:23
    Temat: Re: Odliczanie VATu od paliwa.
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "stebi" <m...@n...pl> napisał

> [...]
    > na nie. Czy po kupnie mogę odliczać spokojnie VAT od paliwa?
    > Czy w dowodzie muszę mieć VAT-1 wbiy? Jeśli tak, to co trzeba zrobić,

    Jedziesz do TOS'u, robisz odpowiednie badania, bierzesz od nich kwitek, z
    którym idziesz do wydziału komunikacji, a tam nanoszą Ci zmiany w dowodzie
    rejestracyjnym.
    Tak to przynajmniej funkcjonowało w zeszłym roku.

    Pozdr
    K.