  • 21. Data: 2021-07-24 09:41:29
    Temat: Re: Oddziaływanie na działkę sąsiada
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2021 o 09:29, Baczek pisze:
    > O jaki nr chodzi? Taki porządkowy z nazwą ulicy, np. ul. Długa 8?
    > Bo jeżeli tak, to nr porządkowy nieruchomości wydany zostanie bez
    > problemu dla działki niezabudowanej.
    > Ja wystąpiłem w trzech przypadkach dla działek niezabudowanych i w
    > trzech taki nr dostałem.

    Ale tylko w mieście. Na wsi - o ile wiem - nie numeruje się pustych działek.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2021-07-24 10:27:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2021 09:29:36 +0200, Baczek napisał(a):

> [...]
    > problemu dla działki niezabudowanej.
    > Ja wystąpiłem w trzech przypadkach dla działek niezabudowanych i w

    I jaki nr przyznali? Bo wiesz - wystapisz o nr jednej dzialki,
    drugiej, a potem tej pomiedzy nimi :-)

    Albo znajdz w miescie kawal pola, kup, wystap o nr, podziel na dwie
    dzialki, wystap o nr, i dziel dalej :-)

    J.

  • 23. Data: 2021-07-24 15:25:39
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Ale tylko w mieście. Na wsi - o ile wiem - nie numeruje się pustych działek.

    Wszystkie na wsi.

  • 24. Data: 2021-07-24 15:27:18
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.07.2021 o 10:27, J.F. pisze:

    > I jaki nr przyznali? Bo wiesz - wystapisz o nr jednej dzialki,
    > drugiej, a potem tej pomiedzy nimi :-)
    >
    > Albo znajdz w miescie kawal pola, kup, wystap o nr, podziel na dwie
    > dzialki, wystap o nr, i dziel dalej :-)

    Nie ma z tym problemu. Dodaje się literkę, np. 16a,16b, 16c.
    Można także ponumerować budynki na jednej działce, wtedy jest 16A, 16B,
    16C (mogłem pomieszać wielkość liter).
    Muszę znajomą z gminy zapytać, jak ponumerować budynki na działce z
    literą. 16aB ?

  • 25. Data: 2021-07-24 17:03:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.07.2021 o 15:25, Baczek pisze:
    > Wszystkie na wsi.

    Dziwne, ale skoro tak twierdzisz :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2021-07-24 22:14:04
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Dziwne, ale skoro tak twierdzisz :-)

    Zerknąłem na mapy ewidencyjne i na chybi trafił wybrałem jakąś gminę
    https://ibb.co/Ns996PX
    widać dwie działki niezabudowane z nadanymi numerami, więc to nie tylko
    u mnie w gminie tak jest.

  • 27. Data: 2021-07-25 10:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Baczek m...@p...onet.pl ...

    > Zerknąłem na mapy ewidencyjne i na chybi trafił wybrałem jakąś
    > gminę https://ibb.co/Ns996PX
    > widać dwie działki niezabudowane z nadanymi numerami, więc to nie
    > tylko u mnie w gminie tak jest.

    W sumie byłoby absurdalne zeby robić inaczej.
    Nadawać numery które sa nienadane tylko po to zeby potem nie stosować
    jakiejs numeracji z literkami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.