    From: "FREELANDER" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odcięcie ciepłej wody w mieszkaniu przez administratora...
    Date: Fri, 14 Jan 2005 22:39:41 +0100
    Sender: f...@o...pl@host-ip66-131.crowley.pl

    Witam, ostatnio zalegałem z zapłatą za czynsz w mieszkaniu zarządzanym przez
    TBS Marki (Towarszystwo Budownictwa Społecznego). W wzwiązku z powyższym
    administratorka wydała decyzję podwładnym robotikom, aby pozbawili mnie
    licznika ciepłej wody (wodomierza) a w jego miejsce zawiesili na rurach od
    ciepłej wody blokadę zamykaną na kłódkę. Dodam, że dostęp do wodomierzy oraz
    rur jest bezpośrednio z klatki i każdy może tam zajrzeć i manipulować,
    mieszkanie nie jest własnościowe, jednak 30 % wkład finansowy jest
    zainwestowany w nie przez mojego ojca (tzw. partycypant).
    Chciałem się dowiedzieć czy ktoś się orientuję jaka jest podstawa prawna
    takiej decyzji (o odcięciu ciepłej wody), czy można komuś poprostu zabrać
    licznik o wody i zawiesić w to miejsce kłódkę ??? Czy na to potrzebne jest
    jakieś orzeczenie sądu, czy administrator może sam tak zarządzić? Dodam, że
    nie otrzymałem żadnego oficjalnego pisma o odcięciu wody.
    Czy mogę ten fakt zgłosić na policję jako kradzież wodomierza, założyć swój
    i ewentualnych ludzi/robotników chcących ponownie odciąć wodę zastrzymać do
    przybycia policji? Jak mogę zareagować na tę sytuację, czy jest jakieś
    wyjście, czy mogę się podłączyć ponownie...?
    Zaznaczam, że rady typu zapłać czynsz to masz problem z głowy są zbędne,
    ponieważ nie mam jak zapłacić ( na razie nie mam kasy-poważnie), ugoda z
    administracją nie wchodzi w rachubę-oni chcą pieniędzy. Zapłacę na pewno
    całość, ale nie w tej chwili.

    pozdro
    martiN