eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOd 3 lat sąd wiecznie przekłada rozprawy. Czy mogę coś zrobić? › Od 3 lat sąd wiecznie przekłada rozprawy. Czy mogę coś zrobić?
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Od 3 lat sąd wiecznie przekłada rozprawy. Czy mogę coś zrobić?
    Date: Mon, 22 Apr 2013 07:49:32 +0200

    3 lata temu okradziono mi garaż.
    Złodziei złapano kilka dni później.
    Od tego czasu co około dwa miesiące dostają informację jako
    poszkodowany, że kolejna rozprawa odbędzie się za dwa miesiące.

    Ciągnie się to już 3 lata i końca nie widać. Czy to przykład bezradności
    naszych sądów, czy jakaś zorganizowana akcja obrońców prowadząca do
    przedawnienia? Wystąpiłem o zwrot i odszkodowanie więc czekam na wyrok,
    żebym mógł uderzyć do komornika i odzyskać te kilkanaście setek złotych.

    Czy mogę coś przyspieszyć w tej dziwnej sprawie? Gdy dzwonię z
    zapytaniem do sądu to dowiaduję się tylko, że sprawę przełożono.

    --
    MN