  • 1. Data: 2011-03-21 18:58:43
    Temat: Oczekiwanie na odpowiedz z ministerstwa
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Witam.
    Zlozyłem wniosek do ministerstwa srodowiska, z jednorazowe zwolnienie
    mnie z oplaty recyklingowej w wysokosci 500zl. Oplata ta jest wymagana
    przy rejestracji auta z UE.
    Wniosek napisalem poniewaz kilka dni wczesniej sprzedalem auto do
    niemiec, wyrejestrowalem go z powodu sprzedazy poza granice polski,
    czyli zgodnie z cytatem p. Magdaleny Perlińskiej:
    "Danina ta nie ma więc charakteru typowego podatku, lecz raczej
    charakter opłaty za skorzystanie z określonych usług (systemu recyklingu
    pojazdów wycofanych z eksploatacji)"

    Czyli ja nie skorzystam z określonych usług (systemu recyklingu pojazdów
    wycofanych z eksploatacji).

    NFOŚiGW nie potrafil mi podac zadnej podstawy prawnej odmowy i odeslali
    mnie właśnie do ministerstwa środowiska - dział gospodarki odpadami.

    Czekam teraz na odpowiedz z ministerstwa i jestem przygotowany na
    wystartowanie do sadu administracyjnego.

    Rozpisalem sie, ale moje pytanie brzmi:
    Ile czasu moge czekac na odpowiedz z ministerstwa i co jesli nie dostane
    wcale odpowiedzi?

    Pozdrawiam - Darek.