  • Data: 2003-07-24 22:58:37
    Temat: Ochrona danych w CU ??
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    dzis dostalam przesylke z CU a w srodku koperty.....piesmko standardowe o
    rocznicy polisy itd itp....jednak w naglowku pisemko jest zdresowane do innego
    klienta (z innego miasta) oraz zalaczone sa druki wplat takze z danymi tego
    Pana.Koperta adresowana do mnie. Otwierajac ja dowiedzialam sie ,ze Pan XY
    zamieszkaly w mieście Z jest ubezpieczony na taka a taka kwote ,ze skaldki
    placi kwartalnie.....Oczywiscie mam zamiar mu to odeslac (by zaplacil sobie
    skladke w terminie. Jest tylko pytanie jak to zalatwic z CU, komu wyslali moje
    dane? I jak to sie ma do ochrony danych ? Prosze o porady co zrobilibyscie w
    takiej sytuacji?
    Pozdrawiam
    MB