    From: "Konzii" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ochrona Danych
    Date: Thu, 13 Apr 2006 06:34:03 +0000 (UTC)

    Witam

    Chcialbym sie doradzic co robic w takiej sytuacji, otoz nauczycielka u ktorej
    dostalem 1 z odpowiedzi (po 4-5 dobrych odpowiedziach na pytania) Zaczela
    nagle czytac na glos calej klasie moje stopnie z innych przedmiotow, i tak
    bezczelnie kartka po kartce, przedmiot po przedmiocie, a to ze nie moge sie
    pochwalic dobrymi stopniami, wysmiala mnie przy calej klasie, czulem sie
    wysmiany i poniżony, ale odpuscilem to sobie, przeciez kazdemu moze sie
    zdarzyc, za 2 dni zachorowalem,mialem od lekarza zwolnienie od szkoly na
    tydzien. W tym czasie w szkole, znow ta sama pani na lekcji chciala mnie
    zapytac, niestety nie mogla gdyz nie bylo mnie w szkole, wiec chciala sie
    jakos zemscic, dlatego znowu przy calej klasie bez mojej obecnosci zaczela
    wyczytywac moje oceny ze swojego przedmiotu i z innych przedmiotow, oczywiscie
    w formie prześmiewczej, a tak jak wspominalem wiekszosc moich stopni w tym
    semestrze to 1.
    Chcialbym sie zapytac co w takiej sytuacji mam zrobic ?
    Czy mozna to zglosic do kuratora oswiaty ? ale czy ten kurator nie bedzie za
    nauczycielem, czy tez potem nie bede mial problemow z tym przedmiotem, gdyz
    nauczycielka bedzie sie chciala jakos za to odegrac, troche sie boje bo mam w
    tej szkole jeszcze 2 lata nauki.

    Pozdrawiam Serdecznie
    I czekam niecierpliwie na pomoc.