  • 1. Data: 2003-03-12 18:34:19
    Temat: Ochrona .....
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    Witka

    Czy jest gdzieś w kodeksie przepis taki jak np .ochrona przed wierzycielami
    albo coś pododbnego ?

    narka

  • 2. Data: 2003-03-12 19:46:25
    Temat: Re: Ochrona .....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A mógłbyś rozwinąć swoje pytanie? Nie bardzo rozumiem (a i reszta też będzie
    miała chyba kłopot) w czym problem.
    Jedyny przepis, jaki przychodzi mi do głowy, to wynikający z kodeksu karnego
    zakaz wymuszania zwrotu długu. No ale nie wiem, czy o to Ci chodziło.

  • 3. Data: 2003-03-12 21:08:20
    Od: p...@o...pl

    > Witka
    >
    > Czy jest gdzieś w kodeksie  przepis taki jak np .ochrona przed wierzycielami
    > albo coś pododbnego ?
    >
    > narka

    Naprawde dobre - ochrona przed wierzycielami. A niby przed czym - przed
    dochodzeniem im naleznych praw? Nie ma nic takiego. No, chyba ze rebus sic
    stantibus z Art. 357(1) ale w bardzo ograniczonym zakresie.

  • 4. Data: 2003-03-12 21:26:34
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    Hi

    chodziło mi o zakaz wymuszania zwrotu długu , narazie dzieki

    narka

  • 5. Data: 2003-03-13 01:07:52
    Od: p...@o...pl

    > Hi
    >
    > chodziło mi o zakaz wymuszania zwrotu długu  , narazie dzieki
    >
    > narka

    Zalezy na czym to "wymuszanie" ma polegac. Jesli na udziale sadu i komornika,
    to jest jak najbardziej dozwolone. Jesli chodzi o firmy oferujace tzw.szybka
    windykacje dlugow, to mozna by sie czesto powaznie zastanawiac.

  • 6. Data: 2003-03-13 12:55:50
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "eniac" <e...@p...fm> pisze w news:b4o8nn$l7q$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > wymuszania zwrotu długu

    ciekawe sofrmulowanie, "wymuszanie zwrotu dlugu". Niebezpieczne konkluzje
    sie nasuwaja - jakby zwrot dlugu nie byl czyms oczywistym tylko zjawiskiem
    wymuszonym.

    --
    huski
    h...@i...pl