  • 1. Data: 2003-08-05 17:29:31
    Temat: Niezaplacony rachunek - wazny 2 czy 3 lata ?
    Od: ".ńňdża" <s...@p...pl>

    Jak w temacie

    przedawnienie jest po 2 czy 3 latach
    np. w przypadku rachunku telefonicznego ?

    co zrobic zeby poprzeciagac (jesli jednak 3 lata) - 2 minely w marcu...

  • 2. Data: 2003-08-05 17:45:00
    Temat: Re: Niezaplacony rachunek - wazny 2 czy 3 lata ?
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    3
    a jeśli sprawa została skierowana do sądu to jeszcze dłużej

  • 3. Data: 2003-08-05 17:49:20
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    > co zrobic zeby poprzeciagac (jesli jednak 3 lata) - 2 minely w
    > marcu...

    trzeba zapłacić

  • 4. Data: 2003-08-06 06:48:31
    Od: "newbie" <S...@p...fm>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba zapłacić

    Za wszystko byscie placili. Jak gosc nie chce zaplacic i juz 2 lata mu sie
    to udaje to stary: rob to samo co robiles do tej pory i Ci sie uda !

  • 5. Data: 2003-08-06 08:00:11
    Temat: Odp: Niezaplacony rachunek - wazny 2 czy 3 lata ?
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    > Za wszystko byscie placili. Jak gosc nie chce zaplacic i juz 2 lata mu sie
    > to udaje to stary: rob to samo co robiles do tej pory i Ci sie uda !

    Ty wolisz unikać płacenia jak cie nie zmuszą, tak? Zwykła uczciwość,
    nakazująca spłacać zaciągnięte długi-to dla ciebie nic...Ciekawa jestem jak
    będziesz reagował, gdy to ty będziesz wierzycielem, a twój dłużnik będzie
    cie zwodził i nie płacił.
    Ludzi nie płacących długów nazywać trzeba wprost- złodzieje!
    -bez pozdrowień Renata.

  • 6. Data: 2003-08-06 10:56:38
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "newbie" <S...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bgq8cb$k03$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za wszystko byscie placili. Jak gosc nie chce zaplacic i juz 2 lata mu sie
    > to udaje to stary: rob to samo co robiles do tej pory i Ci sie uda !
    ale jak wniosą sprawę do sądu to zapłaci x2, albo i lepiej

    burenezo

  • 7. Data: 2003-08-06 14:05:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "newbie" <S...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bgq8cb$k03$1@absinth.dialog.net.pl...

    > to udaje to stary: rob to samo co robiles do tej pory i Ci sie uda !

    Swietna rada - ja mu proponuję aby podzielił sie ewentualnie z Tobą kosztami
    procesowymi i egzekucji komorniczej. Tak w ramach wynagrodzenia za
    porade:-))

    Skądinąd o ile się nie mylę działa Krajowy Rejestr Długów. Posiadanie
    zadłużenia powoduje znalezienie się w owym rejestrze i zamyka drogę na
    przyszłość do ubiegania się o kredyt bankowy, kupno telefonu komórkowego w
    promocji etc. Ciekawe, czy w związku z tym opłaca sie migać od płacenia
    rachunków?

    HaNkA