    From: "rg" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Obciazenie rachunku naleznosciami z 2002 r.
    Date: Wed, 12 Sep 2012 11:58:51 +0200

    Mam takie pytanie.

    Konto nieużywane (mBank) od lat, stan zerowy, opłaty również zerowe (brak kart
    itp.).

    Ostatnio pojawiło się "obciążenie ręczne" z takimi opisami:
    Data: 03-01-2012
    Tytuł: ODSETKI - OBCIĄŻENIE ROZL. OPROC. DEBETU 02-09-2002

    i jednocześnie zaczęły przychodzić pismo z kancelarii, telefony itp. o spłatę
    zaległości.

    Kwota jest śmieszna (6zł), ale chodzi mi o zasadę. Czy bank jest na prawie
    próbując dochodzić należności sprzed 10 lat, czy to nie jest już przedawnione?
    (dla mnie to śmieszne, ja nawet nie pamiętam czy to naliczenie jest słuszne).

    Olać czy dla św. spokoju zapłacić?