  • Data: 2009-05-20 05:22:50
    Temat: Obca rejestracja samochodu
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chcę kupić samochód w polskim komisie samochodowym. Samochód sprowadzony z
    Belgi. Z racji, że komis jest oddalony ode mnie ok 200 km chcę załatswić
    wszystkie formalności jednego dnia. W komisie powiedziano mi, że jest to
    możliwe, bo wystarczy że wykupie ubezpieczenie na 30 dni OC i zrobię
    przegląd techniczny tego pojazdu. A mnie zastanawia czy mogę w takim wypadku
    spokojnie sobie przejechac te 200 km na obcych blachach ? Czy w razie
    kontroli policji ktoś sie nie przyczepi ?
    NMo i przedewszystkim wiem, że niemieckie blachy mają datę do kiedy są ważne
    a jak to jest z Belgijskimi ?