    Date: Tue, 22 Apr 2014 15:44:18 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT]prokuratura a ortografia - Re: Czy to jest wymuszenie?

    W dniu 21.04.2014 18:49, RadoslawF pisze:

    > Nie zmieniaj tematu, zgłoś do prokuratury, niech i oni się
    > pośmieją.

    Swoją drogą, jeżeli prokuratura dostanie pismo w "nowoczesnej
    ortografii", to czy ma obowiązek zareagować?

    W sensie - jakie musi być odstęopstwo od normy (językowej, bądź innej)
    żeby urząd mógł powiedzieć "nie zdołaliśmy przeczytać, proszę wysłać
    normalnie"?

    Bo ja jakbym dostał pismo podobnie pisane jak posty S, musiałbym
    najpierw sobie to przepisać/przetłumaczyć z Polskiego-Nowoczesnego na
    Polski-Polski i dopiero byłbym w stanie zrozumieć treść pisaną. Czy
    jakbym był prokuratorem miałbym obowiązek to robić?

    p. m.