  • Data: 2004-01-25 12:04:13
    Temat: [OT?] jak to jest z matura?
    Od: maturzysta<b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    nie wiem czy to odpowiednia grupa ale zaryzyuje i spytam.
    otoz pytanie dotyczy zdawania matury kilka lat po skonczeniu
    technikum. z
    tego co wiem, w technikum egz sklada sie z 2 egz pisemnych i 2
    ustnych.
    natomiast w liceach dodatkowo trzeba zdawac egz ustny z jezyka
    obcego, czyli
    sa to 3 egzaminy ustne.

    czy osobe, ktora skonczyla technikum a chce przystepowac do
    egzaminu
    maturalnego w jednym z liceow, obowiazuje ten trzeci egzamin ustny z
    jezyka
    obcego?

    innymi slowy, od czego zalezy ten egzamin z jezyka obcego? od tego,
    jaka
    szkole sie ukonczylo, czy od tego, w jakiej szkole przystepuje sie do
    matury?

    pzdr serdecznie

    -> http://usenet.pomocprawna.info