  • 1. Data: 2004-01-25 12:04:13
    Temat: [OT?] jak to jest z matura?
    Od: maturzysta<b...@w...pl>

    witam,

    nie wiem czy to odpowiednia grupa ale zaryzyuje i spytam.
    otoz pytanie dotyczy zdawania matury kilka lat po skonczeniu
    technikum. z
    tego co wiem, w technikum egz sklada sie z 2 egz pisemnych i 2
    ustnych.
    natomiast w liceach dodatkowo trzeba zdawac egz ustny z jezyka
    obcego, czyli
    sa to 3 egzaminy ustne.

    czy osobe, ktora skonczyla technikum a chce przystepowac do
    egzaminu
    maturalnego w jednym z liceow, obowiazuje ten trzeci egzamin ustny z
    jezyka
    obcego?

    innymi slowy, od czego zalezy ten egzamin z jezyka obcego? od tego,
    jaka
    szkole sie ukonczylo, czy od tego, w jakiej szkole przystepuje sie do
    matury?

    pzdr serdecznie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-25 16:31:59
    Temat: Re: [OT?] jak to jest z matura?
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "maturzysta" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > jaka
    > szkole sie ukonczylo, czy od tego, w jakiej szkole przystepuje sie do

    Obawiam się, ze matury w Twoim przypadku nie zdaje się w szkole a organizuje
    to kuratorium, gdzieś tam w swoich lokalach.
    Szukaj informacji na stronach kuratorium oświaty.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]

  • 3. Data: 2004-01-25 21:52:17
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    > egzaminu
    > maturalnego w jednym z liceow, obowiazuje ten trzeci egzamin ustny z

    Wedlug mnie mozesz zdawac tylko w swojej macierzystej szkole
    lub w kuratorium, nie w wybranym liceum.

    Od tego, jaka szkole sie skonczylo.

    --
    Michał Łętowski
    Prawo w Oświacie: