eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › OT Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
  • Data: 2013-04-16 13:43:25
    Temat: OT Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-16 12:54, Andrzej Lawa pisze:

    > N grenm wnx? Bq enmh jvqmvfm pb ancvfnyrz? Ob wn gnx...

    Po pierwsze primo, nie "od razu", a chyba dopiero po zainstalowaniu
    dodatku do TB ;)
    Po drugie primo - wszystko jasne: Nie chce Ci się we właściwościach
    grupy ustawić domyślnego kodowania na 8859-2, bo jeśli ktoś (z PL) ma
    niezdefiniowane kodowanie, to na 99% ma właśnie takie.
    Zrób-że te 3 kliknięcia na grupę i przestań się ciskać jak wesz na łańcuchu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.