  • 11. Data: 2004-12-03 23:38:47
    Temat: Re: ODMÓWIONO MI WYDANIA PARAGONU ZA ZAKUPIONY TOWAR:(
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > gospodarczy. Tak naprawdę może my w Kiosku zażądać faktury i odmowa jej
    > wystawienia przez sprzedawcę jest przestępstwem karnym-skarbowym.

    Podejrzewam ze niektorzy sprzedajacy w budkach i z wozu, placacy
    myto strazy miejskiej, nie tylko nie wiedza co to jest dzialalnosc
    gospodarcza, ale i nigdy nie widzieli na oczy kasy fiskalnej :)

    Rozumiem ze w takim wypadku, kupujac ziemniaki od "baby ze wsi",
    powinienem zaraz pomykac zglaszac popelnienie przestepstwa
    poniewaz nie wystawiono mi paragonu? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2004-12-04 01:04:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Podejrzewam ze niektorzy sprzedajacy w budkach i z wozu, placacy
    > myto strazy miejskiej, nie tylko nie wiedza co to jest dzialalnosc
    > gospodarcza, ale i nigdy nie widzieli na oczy kasy fiskalnej :)

    A ja im nie każę oglądac tej kasy. Dowód sprzedaży można wypisać ręcznie.

    > Rozumiem ze w takim wypadku, kupujac ziemniaki od "baby ze wsi",
    > powinienem zaraz pomykac zglaszac popelnienie przestepstwa
    > poniewaz nie wystawiono mi paragonu? :D

    Rolnik sprzedający płody rolne nie musi mieć zgłoszonej działalności
    gospodarczej.