    From: m...@c...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Nowy pracodawca czy likwidacja stanowiska?
    Date: 1 Sep 2006 14:25:14 -0700

    Witam,
    Mam takie pytanie: pracuje w firmie, ktora zostala kupiona przez
    konkurencje. Niewielka czesc ludzi wywlalaja jednak czesc zostawia. Ja
    naleze do tych drugich, jednak zwiazane jest to z duzymi dojazdami
    (inne miasto) i co gorsza obnizka wynagrodzenia. Nie chce pracowac u
    "nowego" pracodawcy, jak to mozna formalnie i najlepiej dla pracownika
    rozwiazac? Obecnie mam wypowiedzenie 1 m-c, jak to rozegrac? Juz
    dostalem informacje ze jezeli nie chce przejsc to dostane wypowiedzenie
    za porozumieniem stron, ale rozumiem ze nie musze sie na to zgadzac?
    Jaki inny tryb wypowiedzena? Zostaje tylko ten miesiac? Moze likwidacja
    stanowiska pracy? Odprawa? Jezeli tak to jaka?
    Z gory dziekuje za pomoc!
    M.