  • Data: 2016-11-23 13:40:26
    Temat: Nowy dowód - co i jak - wyrobienie
    Od: "Matli" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio natrafiłem na info, że sporo osób wymienia dow. osobiste z powodu
    wycieku danych.
    I tak sobie myślę, że też wymienię dowód.

    Mam pytania:
    - jak wygląda procedura (zgłaszam na policję, w urzędzie,
    kradzież/zgubienie, inne)
    - ile trwa procedura i ile kosztuje
    - czy są potem jakieś problemy, że np. trzeba te nowe dane podawać
    (aktualizacja numerów dowodu?) do banku/urzędów/itd.
    - czy poza "plusami" (inny numer dokumentu, inne daty wydania) są jakieś
    "minusy" operacji wymiany?