eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność z umową - ponownie › Niezgodność z umową - ponownie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "ok" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność z umową - ponownie
    Date: Sun, 7 Oct 2007 18:52:12 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <feb2tq$jfq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: acky40.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1191775994 19962 83.10.100.40 (7 Oct 2007 16:53:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Oct 2007 16:53:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:490512
    [ ukryj nagłówki ]

    Taka sobie sytauacja:

    oddaję do reklamacji aparat foto (coś się stało, bo zamiast 200 - 300 zdjęć,
    którek robił na początku robi teraz 20-30, czyli 10 % z tego co powinno
    być).
    Sprzedawca odpisuje mi w terminie 14 dni, że reklamacja jest nieuzasadniona
    (paranoja) i ją odrzuca, ale jest na tyle wspaniałomyślny i zleca naprawę na
    własny koszt.

    Jak ja mam to rozumieć?
    Skoro jest nieuzasadniona to dlaczego zleca naprawę?

    To wszystko trwa już miesiąc,a aparat jest mi potrzebny. Czy mogę
    wyegzekwować szybsze zakończenie reklamacji, ewentualnie czy ze względu na
    tak dłui termin realizacji mogę żądać zwrotu pieniędzy po uprzednim
    wyznaczeniu terminu na załatwienie reklamacji??


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1