  • 11. Data: 2009-06-22 07:04:49
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową a zakup od prywatniej osoby
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    JerzyR pisze:
    > Zadzwon do sprzedawcy, tak pokieruj rozmową aby sie przyznał - nagraj
    > rozmowę.

    Facet nie odbiera teraz telefonów oraz nie odpowiada na maile.
    Powiedziałem mu, że zgłaszam sprawę na policję ale się tym nie przejął.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2009-06-26 07:47:22
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Policja nie jest zainteresowana sprawą, nie widzą znamion przestępstwa.
    Czy powinienem dostać odmowę zajęcia się sprawą na piśmie? Jak to
    powinno wyglądać? Z góry dzięki za wszelkie info. Wspomnieli o sprawie
    cywilnej ale czy to jedyne rozwiązanie? Napisałem jeszcze do prokuratury
    kiedyś moja sprawą się zajęli może i teraz będę miał szczęście.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2009-06-26 15:07:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale czy to jedyne rozwiązanie? Napisałem jeszcze do prokuratury kiedyś
    > moja sprawą się zajęli może i teraz będę miał szczęście.

    W każdym razie dioostaniesz jakieś konkretne postanowienie.

  • 14. Data: 2009-06-26 20:18:20
    Od: <j...@g...pl>

> [...]
    > ale czy to jedyne rozwiązanie? Napisałem jeszcze do prokuratury kiedyś
    > moja sprawą się zajęli może i teraz będę miał szczęście.

    czyli policja " gra wariata" .mają od ciebie przyjąć protokół ustnego
    zawiadomienia o przestępstwie /jeżeli zgłaszaleś osobiście ustnie/ i wydać
    stosowne postanoweinie czyli:
    postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania
    lub
    postanowienie o wszczęciu postępowania
    Na drugi raz z policją w takich sprawach nic " na gębę " nie załatwiaj, ma
    być pisane.
    jhr