    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru - ciąg dalszy i mała zagadka
    Date: Wed, 23 Sep 2009 18:11:13 +0200

    Jakiś czas temu pytałem się na jakie konkretnie pkt powoływać się by
    dostać zwrot za wysyłkę reklamowanego towaru.
    Wczoraj wysłałem towar, osobno pismo reklamacyjne, dzisiaj dzwonię by
    się dowiedzieć czy doszło a tu mi sprzedawca powoduje szczękoopad.

    Stwierdził, że właśnie jest w drodze na urlop, jego firma teraz nie
    będzie działać i zajmie się wszystkim jak wróci...

    Teraz - chciałbym wywołać ponowny flame dotyczący początku terminu w
    którym leci 14dniówka niezgodnościowa - czy liczy się data wysłania?
    awizowania? odebrania? I co jak przesyłki nie odebrali?

    Nie uśmiecha mi się czekanie teraz 2 tygodni aż on wróci i kolejnych 2
    aż rozpatrzy - przez miesiąc sprawa nie rozegrana a ja nie mam moje
    myszki, za która słono zapłaciłem. Tak chyba to prawo nie może działać,
    prawda?