  • 1. Data: 2003-02-20 18:16:30
    Temat: Niewazny plan zagospodarowania przestrzennego.
    Od: "Taunus" <t...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie kolegow.
    30 grudnia 2002 zlozylem wniosek do urzedu o ustalenie warunkow zabudowy dla
    budynku jednorodzinnego.
    Do dzisiaj nie mam zadnej pisemnej odpowiedzi.
    Jedynie ustnie sie dowiedzialem ze na moim wniosku postawiono znak minus, a
    to znaczy ze przez rok czasu nie dostane tych warunkow.
    Urzednik jako winnego wskazal nasz rząd bo zawalil z planem zagospodarowania
    przestrzennego, oraz urzednicy projektanci ktorzy nie siedzieli nad nowym
    planem bo mieli 100% nadzieje ze rząd (sejm) zatwierdzi jeszcze na rok ten
    stary plan.
    A co z data 30 grudnia na wniosku ? Przeciez to w dniu obowiazywania jeszcze
    starego planu zlozone ?

    Chyba zloze oficjalne pismo do urzedu ze na czas oczekiwania nie bede placil
    podatku za ten grunt :)))
    Oni sie nie wywiazuja z obowiazkow to ja tez sie nie wywiaze.

    Tarnus