  • 31. Data: 2003-06-07 13:24:44
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Ale ja w przeciwieństwie do ciebie rodzonej babci od drzwi nie
    > odganiam jak psa.Wstydź się!!!
    W mordę jeża:-) Lesiu, to jest jeszcze mniej "na temat" niż post Kasi, którą
    tak "objechałeś". Dowaliłeś, jak kwiatek do kożucha.
    A tak odnośnie "rodzonej babci" - chodzi o to, że babcia urodziła Andrzeja,
    czy Andrzej babcię?? Bo jeśli chodzi tylko o to, że wogóle ją ktoś urodził,
    to chyba każda babcia jest "rodzona".
    IMHO grupa jest prawo.pl, nie MORALNOŚĆ.PL. i w tym momencie przegiąłeś na
    maxa.
    Jest to zwykłe CHAMSTWO z Twojej strony wtrącać się w czyjeś sprawy
    prywatne.
    Aha, jeszcze jedno - nie wysilaj się z odpowiedzią, bo niniejszym "wrzucam"
    Cię do KF'a więc i tak tych bezsensownych andronów nie przeczytam.
    wszystkim miłego dnia:-)
    ewcia

  • 32. Data: 2003-06-07 18:01:36
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    "wrzucam"
    > Cię do KF'a więc i tak tych bezsensownych andronów nie przeczytam.

    Ewo. nie staraj sie nawet Leszka EXPIERDA sprowadzic na dobre tory. wszak on
    pisal 11.12.2002

    "I to uzasadnia Twoje śmiecenie tępaku??? Bo do dyskusji nic nie wniosłeś."

    ale byc moze chcial LEH expierd zaistniec? zaistnial
    a LeHa waCHadelko nie przekonasz. czasem tylko trzeba zadzonic do jakiegos
    szpitala i mu przechodzi.

    pozdr dla Ewy
    ssj5

  • 33. Data: 2003-06-07 18:11:28
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > pozdr dla Ewy
    > ssj5
    Dziękuję, już myślałam, że "śjakaś" dziwna jestem:-)
    pozdrawiam wzajemnie
    ewcia

  • 34. Data: 2003-06-07 18:20:54
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Dziękuję, już myślałam, że "śjakaś" dziwna jestem:-)
    > pozdrawiam wzajemnie

    poczekajmy na expierda:-)))) LeHa WaCHadelko. jak sie odezwie to sie nam
    dostanie:-))))ale musimy troszke poczekac. Trol widocznie sie teraz
    karmi:-)))))

    pozdr
    ssj5

  • 35. Data: 2003-06-07 23:03:52
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > W mordę jeża:-) Lesiu, to jest jeszcze mniej "na temat" niż post
    > Kasi, którą tak "objechałeś". Dowaliłeś, jak kwiatek do kożucha.

    Normalka - ten sposób argumentacji oraz zamiłowanie do mieszania ludzi z
    błotem bez żadnego racjonalnego powodu i wp*.*nia się w cudze sprawy jest
    charakterystyczny dla jednostek jego pokroju. Z ciekawostek - ten bandzior,
    który mnie przy tamtej okazji napadł, to też Lesio - cóż za zbieg
    okoliczności ;)

    [ciach]

    > Aha, jeszcze jedno - nie wysilaj się z odpowiedzią, bo niniejszym
    > "wrzucam" Cię do KF'a

    No i to jest jedyne wyjście :)

    Może by tak dodać Lesia do FAQ grupy - do spółki z Expierdem? ;->

  • 36. Data: 2003-06-08 12:11:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Jest to zwykłe CHAMSTWO z Twojej strony wtrącać się w czyjeś sprawy
    > prywatne.

    A postu A.L nie poczytujesz za chamstwo??

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 37. Data: 2003-06-08 12:17:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Normalka - ten sposób argumentacji oraz zamiłowanie do mieszania ludzi z
    > błotem bez żadnego racjonalnego powodu i wp*.*nia się w cudze sprawy jest
    > charakterystyczny dla jednostek jego pokroju

    Więc po co atakujące moją osobę twoje posty?? Nie związane ani z tematem
    wątku a powodowane wyłącznie twoimi kompleksami.Czy to moja wina że jesteś
    głupszy? Miej pretensje do rodziców a nie dawaj tego wyrazów na grupie
    dyskusyjnej.
    Czy to ja ciebie czy ty mnie zaatakowałeś??Osobiste ataki są sprzeczne z
    netykietą oraz oznaką złego wychowania.
    Nie szwendaj się za mną i nie zamieszczaj osobistych postów skierownych pod
    moim adresem to i ja nie będę zmuszany do interesowania się twoją
    osobą.Kompleksy lecz gdzie indziej.
    Jeśli stwierdzisz że to ja zacząłem chamską pyskówkę to proszę o jakiś
    przykład.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 38. Data: 2003-06-08 12:35:27
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Więc po co atakujące moją osobę twoje posty??[...bleble]
    wow trol sie obudzil:-)))

    Expierd Leh Wachadełko w poscie z 11.12.2002.adresowane do jednego z
    forumowiczow:

    "I to uzasadnia Twoje śmiecenie tępaku??? Bo do dyskusji nic nie wniosłeś."

    w poscie z 18.01.2003 r Expierd pytal :

    "Szukasz sposobu na zaistnienie??"

    jak widac kompleksy Leha Wachadełko nie pozwalaja mu dlugo milczec.
    wyszedl z nory i zaczyna sie:-)))
    ssj5
    ps.specjalnie dla expierda
    http://plonk.bocznica.org/