  • 1. Data: 2003-06-04 10:44:15
    Temat: ciąża, sprzedaż zakładu i co dalej?
    Od: s...@w...pl

    Będąc w ciąży moj zakład pracy wraz ze wszystkimi oddziałami został sprzedany
    innemu zakładowi. Ja jestem pracownikiem oddziału kielce, a centrala jest w
    warszawie.
    Co ważne wszyscy pracownicy oddziału kielce zostali pracownikami nowej firmy a
    ja zostałam w starej.
    Do końca czerwca jestem na urlopie macirzyńskim. Potem spodziewam się
    wypowiedzenia umowy o prace.
    Pytania:
    - jeżeli pójdę na wychowawczy to pracodawca może w tym czasie zlikwidować moje
    stanowisko pracy i mnie zwolnić?
    - jeżeli sprzedany został oddział to czy przypadkiem nie powinnam pracować w
    nowej firmie?

  • 2. Data: 2003-06-04 11:18:49
    Temat: Re: ciąża, sprzedaż zakładu i co dalej?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    s...@w...pl wrote:

    > Będąc w ciąży moj zakład pracy wraz ze wszystkimi oddziałami został
    > sprzedany innemu zakładowi.

    To zakład może być w ciąży? ;)

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,