eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy kurier › Nieuczciwy kurier
  • Data: 2010-08-30 08:34:59
    Temat: Nieuczciwy kurier
    Od: "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja taka - oczekuję na przesyłkę pobraniową kurierską (GLS). Kwota
    duża - 960 zł. Paczkę odbiera i płaci za nią moja schorowana i starsza
    wiekiem matka. Następnego dnia kurier wydzawania i twierdzi że nie otrzymał
    pieniędzy. Matka ma świadka rozmowy z kurierem - sąsiadkę która była u niej
    na kawie. Padło stwierdzenie gdy przeliczał pieniadze - 'taka mała paczka a
    tyle trzeba zapłacić'. Pokrzywdzonym jestem ja - adresat paczki. Dzwonilem
    do centrali GLS obiecali jak najszybciej zająć się sprawą. Teraz pytania:

    1) Nie mam zamiaru łobuzowi popuścić - wyłudzić chce pieniądze - czy mam iść
    na policję odrazu z matką i sąsiadką?

    2) Z praktyki wiem, że niemożliwe jest by kurier pozostawił przesyłkę o
    takiej wartości nie otrzymując za nią zapłaty. Wykorzystując wiek mojej mamy
    nie dał jej żadnego pokwitowania na zapłaconą kasę. Na kim ciąży w tym
    wypadku udowodnienie, że pieniądze zostały lub niezostały zapłacone? Gość
    nie miał prawa (info z centrali firmy) zostawić paczki gdyby kasy nie
    dostał.

    Dzięki za pomoc!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1