  • Data: 2008-02-05 11:01:32
    Temat: Nietypowy problem z operatorem
    Od: "GH" <b...@s...hg> szukaj wiadomości tego autora

    Dziwna sprawa, z którą spotkałem się już dwa razy. Zrezygnowałem z usług
    dostawcy TV kablowej 2 lata temu. Jednak prawdopodobnie operator fizycznie
    nie odłączył mojego lokalu (na skrzynce rozdzielczej), o czym nie
    wiedziałem. Po rezygnacji z jego usług, założyłem własną antenę satelitarną
    i już się więcej się tą kablówką nie interesowałem - nawet nie wiedziałem,
    że jest dalje sygnał w gniazdku. Teraz przychodzi do nie jakiś facet i mówi
    mi, że mam nielegalnie podłączoną kablówkę. Podobną sytuację mam teraz po
    raz drugi. Zrezygnowałem z usługi dostępu do Internetu u pewnego operatora,
    bo przeszedłem do innego operatora. Jednak pomimo końca terminu świdczenia
    usług, sygnał dalej jest i mogę korzystać z dostępu do Internetu u "starego"
    operatora. W sumie karta sieciowa w komputerze jest moja, kabel (patch cord)
    też mój i gniazdo na ścianie też moje, bo za to kiedyś wszystko zapłaciłem.
    Czy muszę fizycznie wypiąć kabel z gniazda lub z karty, bo inaczej popełnaim
    przestępstwo? W sumie to wszystko jest moje i może być sobie mój kabel
    wpięty do mojego gniazda i mojej karty. Czy mogę dalej korzystać z dostępu
    do Internetu pomimo końca umowy (pytanie teoretyczne, bo mam innego
    dostawcę)?