  • Data: 2008-02-05 14:17:09
    Temat: Re: Nietypowy problem z operatorem
    Od: "GH" <b...@s...hg> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fo9qne$po6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "GH" <b...@s...hg> napisał w wiadomości

    > rezygnując z telefonu tez przeciez nie musisz sprawdzać czy masz sygnał
    > czy nie.
    > Najwazniejsze ze masz umowe wypowiedzianą.
    >
    > Zeby sie na lewo wpiąc do internetu musiałbyś włamać sie do skrzynki
    > operatora i wpiąć sie fizycznie. Dopiero potem mozesz próbować sie
    > włamywać softwarowo.
    > Na jakiej podstawie oskarzyli Cie ze ciągniesz na lewo TV ?
    > ze masz kable wpięty w TV ?
    > Ja w kazdym razie bym sie tylko uśmiechnął i zamknął drzwi...

    Kabel od telwizora miałem wypięty jeszcze zanim się skończyła umowa, bp
    zmieniłem operatora - przeszedłem na TV SAT. Facet przyszedł i stwierdził,
    że jestem nielegalnie w ich skrzynce podłączony, choć nawet nie wiem, gdzie
    jest ta skrzynka (chyba gdzieś w piwnicach). Tak jakby sugerował, że się
    włamałem do ich skrzynki i podłączyłem.