  • Data: 2008-02-05 16:13:00
    Temat: Re: Nietypowy problem z operatorem
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Facet przyszedł i stwierdził, że jestem nielegalnie w ich skrzynce
    > podłączony, choć nawet nie wiem, gdzie jest ta skrzynka (chyba gdzieś w
    > piwnicach). Tak jakby sugerował, że się włamałem do ich skrzynki i
    > podłączyłem.

    To stara metoda dużych operatorów. Część klientów się wystraszy i być może
    nawet podpisze umowę. Swego czasu taki sam smutas przyszedł do moich
    teściów, ale miał pecha bo ja u nich byłem ;-). A że też jestem operatorem i
    trochę zagadnienie znam, to grzecznie mu wytłumaczyłem o co biega, po czym
    zasugerowałem żeby oddalił się w podskokach na szczaw ;-). Po kilku dniach
    żałożyli filtr i było po sprawie. Nawet jeszcze ich wzywałem bo sp....li i
    śnieżyło...
    Natomiast jeśli chodzi o net to lepiej wypnij stary kabel, bo możesz
    powodować konflikt adresów IP z innym użytkownikiem. Ja na początku też nie
    odpinałem w skrzynkach odchodzących klientów (nieświadom zagrożenia), ale
    zaczęło się to mścić i zrobiłem porządek :-).