  • 1. Data: 2003-09-01 14:06:31
    Temat: Nieterminowe skladki
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

    Moja znajoma ma polise ubezpieczenia na zycie w CU. Placi składki od 97 roku
    jednak kilka razy z roznych przyczyn zdazylo sie zaplacic skladki po
    terminie. W jednym przypadku opoznienie wynioslo nawet ponad 30 dni. W tej
    chwili nie jest pewna czy kiedys gdy przyjdzie zwrocic sie do ubezpieczalni
    o swoje pieniadze ta nie wykreci sie od odpowiedzialnosci zaslaniajac sie
    wlasnie opoznieniami w oplatach skladek. W jaki sposob mozna sprawdzic czy
    polisa nie wygasla a wszystkie skladki zostaly zaliczone jako terminowe ?
    Telefonowalem na infolinie, gdzie poinformowano mnie ze wszystko jest w
    porzadku, jednak wolalbym potwierdzenie na papierze. Czy ubezpieczalnia moze
    wystawic takie zaswiedczenie o aktualnym statusie polisy ? Jak sformulować
    prosbe o takie zaswiadczenie ?

    pozdrawiam

    Sebasto