  • 21. Data: 2003-02-17 09:19:52
    Temat: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "romek" <rom123@nospam_op.pl> napisal w wiadomosci
    news:evop4v4hc3brusrgrrs6g85etta2cjhqdr@4ax.com...

    > po drugie uwaga ja wczesniej, malo mnie obchodzi twoje podejscie do
    > oddawania pieniedzy bankowi, odpowiadasz nie na pytanie. Jak nie znasz
    > odpowiedzi nie zabieraj glosu.

    To jest publiczna grupa dyskusyjny i glos moze "zabrac " kazdy.
    Ty mozesz tego co najwyzej nie czytac.Jesli potrzebujesz pomocy czysto
    prawnej i bez komentarzy to skorzystaj z kancelarii adwokackiej.Tam nikt nie
    bedzie wyglaszal moralów.
    Moja opinia jest taka ze za dlugi powinno sie siedziec w obozie pracy i
    odpracowywac to co sie wzielo.
    Ale ze to Cie nie obchodzi wiec masz prawo tego nie czytac.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekaja, karawana jedzie dalej"