    From: romek <rom123@nospam_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Date: Thu, 13 Feb 2003 18:38:14 +0100
    Sender: r...@o...pl@212.244.77.254

    Witam

    Nie splacilem debetu w pko bp, na kwote 1200 zl ponad rok temu.

    Zastanawiam sie co moga mi z tego powodu zrobic, nie mam zabardzo
    pieniedzy i zastanawiam sie, czy moze moga mi jakos powaznie
    zaszkodzic.

    Szczegoly:
    Przyznali mi debet 1500, jakis rok bylo konto w normalnej obsludze.
    Jak wywalili mnie z roboty to co bylo robic, zadluzylem sie i nie
    mialem z czego spalcic.

    Zastanawiam sie, teraz jak wreszcie ma znowu robote, to czy moga mi
    zaszkodzic, jakos powaznie.

    Sad, jakas odpowiedzialnosc karna.( moze to pod

    Poradzcie czy lepiej ich spalcic odrazu, czy moze sie jeszcze
    wstrzymac jak troche zarobie.
    (Chyba bede musial ich splacic w jakiejs perspektywie, umiescieli mnie
    w rejstrze bankowym niewypalcalnych klientow)

    wielki dzieki za informacje
    romek