  • 11. Data: 2006-04-23 15:53:14
    Temat: Re: Nieprzyjecie mandatu za alkohol...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nic nie musiał stwierdzac. Wystarczy ze zezna cos takiego w sądzie ... a
    > komu sąd uwierzy ?

    "Coś takiego"? To znaczy co? Jeśli zezna, że tylko widział z daleka i
    nie miał okazji zapoznać się z samym napojem - jego zeznanie jest gucio
    warte.

  • 12. Data: 2006-04-23 15:56:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KOrkodyl wrote:

    > Troche sie zdenerwowalem bo Pani stwierdzila ze widziala jak pije "Żywca" .
    > Widziala to z kilkudziesiaciu (!) metrow jadac na rowerku...

    Opisz porządnie i dokładnie, jak to wyglądało - tzn. czy miała
    jakąkolwiek szansę stwierdzić, co to konkretnie była za puszka oraz co
    się w niej znajdowało.

    Zabezpieczyła puszkę jako dowód? Albo choćby powąchała jej zawartość?

    > Co jest najlepsze to wcale nie byl żywiec tylko jakies dziwne piwo z Leader

    Ciiiiiiiiiiiiicho. To była puszka oranżady ;) Albo piwa bezalkoholowego.
    (tylko sprawdź, czy takie jest dostępne)

    [ciach]

    > Teraz jeszcze pytanie - moze byc tak ze oni wcale mnie beda wzywac i dostane
    > odrazu wyrok ??
    > Kumpel tak mial! Tego zupelnie nie rozumiem!

    Postępowanie uproszczone. Na wyroku masz pouczenie, jak się odwołać.

  • 13. Data: 2006-04-23 16:01:23
    Od: c...@o...pl

    Dnia 23-04-2006 o 17:36:02 KOrkodyl <k...@c...pl> napisał:

> [...]
    > przyplywie zlosci nie przyjelem mandatu :(
    > Pytala sie jeszcze co to za piwo - i ile ma procent (<4%)
    > A teraz jak sie okazuje w sadzie grodzkim jestem bez szans i zamiast
    > 100zl
    > moze byc i 300zl...
    > Dlatego chcialem sie dowiedziec czy jeszcze mozna sie wycofac i wziasc
    > mandat ale jak widze juz nie mozna :(
    > Trudno.
    > Teraz jeszcze pytanie - moze byc tak ze oni wcale mnie beda wzywac i
    > dostane
    > odrazu wyrok ??
    > Kumpel tak mial! Tego zupelnie nie rozumiem!

    Masz przechlapane.Przyjmij to jak mężczyzna.A na przyszłość nie mieszaj
    zdrowego rozsadku z prawem bo to w wydaniu Kowalskiego kończy się
    smutno.Należy przyjąć znaną od wieków zasadę - zostałeś ukarany nie za to
    że coś zrobiłeś ale za to że dałeś się złapać.I nie daj się więcej
    złapać.....

    --
    Darek

  • 14. Data: 2006-04-23 16:18:05
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nic nie musiał stwierdzac. Wystarczy ze zezna cos takiego w sądzie ... a
    > komu sąd uwierzy ?

    Jak się odpowiednio dociekliwe pytania zada, to zezna (załóżmy że ta
    wersja jest zgodna z prawdą) że widział obwinionego jak trzyma w ręce
    butelkę przypominającą kształtem Żywca. I w to sąd pewnie uwierzy. Ale
    stąd do uznania winnym jest jeszcze długa droga przez pytania "a na
    jakiej podstawie Pan stwierdził, że w tej butelce było piwo, i że nie
    było ono bezalkoholowym?".

    -------------------+
    -------------------+

  • 15. Data: 2006-04-23 16:59:23
    Od: "KOrkodyl" <k...@c...pl>

    > Opisz porządnie i dokładnie, jak to wyglądało - tzn. czy miała jakąkolwiek
    > szansę stwierdzić, co to konkretnie była za puszka oraz co się w niej
    > znajdowało.

    Do torby nie zagladala, ale pytala sie a ja powiedzialem ze owszem mam
    puszke piwa z Leadera. Pytala jeszcze o zawatrosc alkoholu.
    Ale nawet nie widziala czy puszka byla otwarta.

    > Zabezpieczyła puszkę jako dowód? Albo choćby powąchała jej zawartość?

    Nie

    > Ciiiiiiiiiiiiicho. To była puszka oranżady ;) Albo piwa bezalkoholowego.
    > (tylko sprawdź, czy takie jest dostępne)

    Hmm - puszke coli light tez mialem...

    Pozdrawiam
    M.

  • 16. Data: 2006-04-23 17:33:31
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    To w sumie nie jest smieszne. Powiedz dokladnie jak wygladala puszka. Taka
    biala - typowe piwko z leader price'a?

    Bo jezeli ciemna, to w Ikei w Jankach masz taki specyfik - napoj gruszkowy w
    0,5l puszce, ktory do zludzenia przypomina piwo. Kup i pokaz w sadzie z
    tekstem "prosze mi powiedziec czy z tej odleglosci jest pani w stanie
    rozpoznac, ze jest to piwo". ;-) Potem na przyklad "no dobrze, pilem to
    wtedy, gdy pani mnie widziala a ja pani udowodnie, ze pani tego nie
    widziala - rozpoznaje pani?" - jezeli bedzie dosc wkurzona, to moze
    mechanicznie odpowie, ze tak ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2006-04-23 17:38:04
    Od: "KOrkodyl" <k...@c...pl>

    > To w sumie nie jest smieszne. Powiedz dokladnie jak wygladala puszka. Taka
    > biala - typowe piwko z leader price'a?

    Dokladnie - takie biale.

    M.

  • 18. Data: 2006-04-23 18:41:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

[...]

    Pierdu, pierdu. Sąd uzna to co uzna., grzywna 150 zł.
    mandat byłby 100 zł.
    Wątkotwórca to potwierdzi jeśli miał będzie odwagę.

    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2006-04-23 18:50:28
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Leszek wrote:
    > Pierdu, pierdu. Sąd uzna to co uzna., grzywna 150 zł.
    > mandat byłby 100 zł.
    > Wątkotwórca to potwierdzi jeśli miał będzie odwagę.

    Jeśli obwiniony zezna, że pił bezalkoholowe, a strażnik że pił coś z
    butelki od piwa, ale nie wie czy alkoholowego czy nie, to jedynym
    wyjściem przy braku innych dowodów będzie uniewinnienie. Nawet
    zakładając jak najbardziej niekorzystną dla obwinionego ocenę dowodów.

    P.S. Cytuj jak człowiek.

    -------------------+
    -------------------+

  • 20. Data: 2006-04-23 22:00:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KOrkodyl wrote:

    > Do torby nie zagladala, ale pytala sie a ja powiedzialem ze owszem mam
    > puszke piwa z Leadera. Pytala jeszcze o zawatrosc alkoholu.

    Za dużo gadasz ;) Sprawdź - moze bezalkoholowe...

    > Ale nawet nie widziala czy puszka byla otwarta.

    Jeszcze mało informacji - czy widziała jak pijesz (czyli podnosisz do
    ust, przechylasz i pijesz) czy tylko, że trzymasz w ręku. Trzymania
    żadna ustawa nie zabrania.

    > Nie

    Jakiś plusik. Sprawdź - może piłeś jednak coś bezalkoholowego w takiej
    podobnej puszce ;)

    A widzisz ;)

    Kolor podobny?